8 Nisan 2008 Salı

Avatar


Pasta yapmak değilde ne yapacağıma karar vermek benim için en zoru bide tasarım bana bırakıldımı pastaya başlamadan 2 -3 gün önceden beni bir düşüncedir sarıyor. Şeklinin nasıl olacağından, kullanılacak renkler ve tema, o pastayı zihnimde çizmeden rahat edemiyorum... Bide bazen öyle oluyorki gün içinde yetmiyormuş gibi geceleri rüyamdada pastalarlayım. Şikayetçi miyim kesinlikle hayır.. ;)


İşte ne yapacağım konusunda karar veremediğim bir pasta aslında bu giriş pragrafının amacı:) Bugün kardeşimin doğum günüydü ve ona yapacağımı hiç düşünmeyeceği bir pasta yapmak istiyordum. Aklımda bir pasta vardı ama siyah şeker hamur bulamayınca bu fikir suya düştü e bu durum da beni bi düşüncedir aldı. Ne olabilir diye evdekilerden fikir sorduğumda annem güzel bir öneride bulundu;) Bu aralar seyrettiği çizgi film Avatar. Avatar'ı hep duyuyordum ama hiç seyretmediğimden internette birazcık araştırma yaptım. Araştırmalarım sonucunda da böyle bir pasta ortaya çıktı ve bende hedefime ulaşmış oldum.Hem şaşırdı hemde çok beğendi;) Burkicim nice senelere;)