27 Nisan 2008 Pazar

Dora


Çocuk pastaları yapmaktan ayrı bir keyif alıyorum. O kadar çok alternatif oluyor ki, yeterki ne yapacağını bil ;) Çocuk pastaların da ne yapacağıma karar verme aşamasında en büyük yardımcım doğum günü çocuğu annesi. Amaç çocuğu mutlu etmekse onu mutlu eden şeyleri bilen onu en iyi tanıyandır yani annesi;)

Dora pastasını Zehra için yaptım . Şerife ablam -yani Zehra’nın annesi- pasta temasını aslında bana bırakmıştı ama Zehra’yı en çok ne mutlu eder bu aralar onu pek bilemedim çünkü çocuklar devamlı yeni şeyler öğreniyorlar ve teknoloji çağı çocukları ilgilerini takip etmek bu anlamda zor olduğundan annesiyle kısa konuşmamız sonucunda severek takip ettiği çizgi film Dora’ya karar verdik. Gerçi o ilk Dora olabilir dediğinde ben Dora’dan bir haber olarak yapabilir miyim acaba diye düşünmedim değil, çünkü Dora kim bilmiyordum;) Küçük bir araştırmadan sonra yapabileceğim kanaatine vardım. Zehra’dan çok beğendiğine dair aldığım telefonda yapabilmiş olduğumun en güzel kanıtıydı;)